19 Сен 2015
Поділитися: 10
0

Ментальна арифметика в реальному житті

Автор: Володимир Федяй

Фахівці, які займаються навчанням ментальної арифметики не один рік у різних країнах, дійсно помічають зміни, які відбуваються з дітьми, але ці зміни проявляються по-різному у різний час.

Кожна дитина – індивідуальність, і розвиток її здібностей відбувається в притаманному їй темпі. Усі діти, які повністю пройшли програму, безсумнівно, отримують здатність до самостійного вирішення завдань.

Абакус

Багатьом знайомий стан ступору, коли мозок, потрапивши в нестандартну  екстремальну ситуацію, бере паузу, тіло ціпеніє, і цей стан може тривати від однієї секунди до декількох хвилин. У дітей, які навчалися ментальній арифметиці, розвинута активність роботи лобових долей мозку, які відповідають за прийняття рішень. У результаті дитячий мозок негайно приймає рішення в екстремальній ситуації, наприклад, втекти, допомогти потерпілому, прокричати прохання про допомогу, викликати швидку допомогу або пожежників.

Відзначають також поліпшення успішності в школі з різних предметів. Це відбувається за рахунок того, що тренованому мозку легше впоратися з будь-яким завданням. А також тому, що, досягнувши успіху в ментальній арифметиці, учень, який, можливо,  відставав зі шкільних предметів, починає вірити у свої сили і можливість отримання хороших результатів у навчанні.

Метод ментальної арифметики побудований таким чином, що дитина не заучує (запам’ятовує) певні математичні дії, а кожен раз вирішує нове завдання. Саме ця особливість і розвиває мозок.

Автор: Володимир Федяй
Автор методики та засновник мережі центрів Смартум&Амакідс.
	Сиэтл
Виберіть місто