03 Фев 2016
Поділитися: 10
0

Розвиток уваги у дітей шкільного та дошкільного віку

Автор: Володимир Федяй
Мальчик читает книгу

Первинний прояв уваги у дітей носить мимовільний характер. Спочатку їх приваблюють яскраві кольори і речі, звуки, рухомі предмети тощо. Після досягнення піврічного віку дитина вже більш усвідомлено проявляє увагу до всього, що її оточує. Вона починає брати предмети в руки, пробувати їх «на смак», вертіти, стукати тощо. Приблизно з цього віку розвитком уваги дітей вже не стільки можна, скільки потрібно займатися, адже саме від уміння концентруватися на одному або декількох предметах залежить і успішність дитини в школі, і її здатність  пізнання навколишнього світу, усього нового. Малюк вже активно звертає свою увагу і на речі, предмети навколо себе, і на людей, і на слова, які він чує і поступово починає розуміти. Усе це – прояв дитячої уваги, і цим потрібно користуватися, щоб уже з такого раннього віку поступово починати розвивати увагу дитини.

Приблизно до 2-річного віку маленька людина уже набуває навичок маніпулювання предметами, причому маніпуляції підпорядковує виконанню конкретного завдання. Ці моменти є першими проявами вже довільної уваги, яка більшою мірою формується і розвивається під впливом дорослих. Батьки  починають висувати своєму малюку певні вимоги: виконувати правила гігієни, дотримуватися порядку тощо, тобто намагаються акцентувати увагу дитини на те, що і як потрібно робити в тих чи інших ситуаціях, за певних умов.

Розвиток уваги у дітей дошкільного віку (4-5 років) вже стає необхідністю, адже в цьому віці можна починати поступово готувати дитину до школи. Досягаючи молодшого дошкільного віку, багато дітей вже мимоволі проявляють стійку увагу до того, що їх зацікавило: гра, казка, оповідання дорослого тощо. Це – відмінні умови для цілеспрямованого розвитку уваги у дошкільнят. До речі, у цьому віці ви вже можете прийти в наш центр розвитку дитини «SMARTUM», де з вашою дитиною будуть займатися досвідчені викладачі, використовуючи для цього перевірені методики, які довели свою ефективність. Наші фахівці використовують для розвитку уваги у дошкільнят і молодших школярів ігри, побудовані за спеціальним принципом. Завдяки їм у дитини не тільки формується стабільна, сконцентрована і стійка увага, а й формується навичка свідомо управляти увагою, що важливо і при вступі до школи, і в процесі навчання в ній.

У момент вступу до школи і в подальшому навчанні в початковій школі, до розвитку уваги у дитини висуваються вже підвищені вимоги. Маленькому школяреві необхідно уважно ставитися і до того, що йому цікаво, і до того, що особливого інтересу у нього не викликає. Саме з цієї причини розвиток уваги у молодших школярів відіграє особливу роль. Дитина повинна вміти усвідомлено проявляти увагу, коли це потрібно, і засвоювати все, що бачить та чує. Кожен викладач нашого центру намагається стати для вашої дитини не першим учителем, а одним. Під час занять, присвячених розвитку уваги у дітей дошкільного та шкільного віку, ми намагаємося не навчити ваших діток чогось, а допомагаємо їм виявити геніальність, якою вони володіють, і в якій ми впевнені. Величезний потенціал, здібності і можливості приховані в кожній дитині, а ми лише допомагаємо малюкам виявити їх, а також навчитися користуватися ними. Якщо вам здається, що ваша дитина недостатньо уважна, непосидюча і ви переймаєтеся тим, як дитина буде вчитися або вже вчиться в школі – приходьте до нас. Ми допоможемо їй не тільки стати найуважнішою, а й отримувати задоволення від усвідомлення цього!

Автор: Володимир Федяй
Автор методики та засновник мережі центрів Смартум&Амакідс.
	Ашберн
Виберіть місто