19 Сен 2015
Поділитися: 10
0

Як і коли розвивати дитину

Автор: Володимир Федяй

Кожну дитину батьки хочуть бачити цікавою, кмітливою розумною, самостійною здатною досягати успіхів легко і без напруги. Без зусиль щодо  розвитку дитини її таланти можуть залишитися непоміченими, а досягнення успіху в житті може бути пов'язане з певними труднощами.

Щоб утілити свої надії, батьки починають розвивати своїх малюків у досить ранньому віці.

Ребята рисуют

Коли людина народжується, її мозок сформований лише на 25 % і за перші кілька років життя він змінюється з найбільшою швидкістю. Поки мозок гнучкий і пластичний, діти насичуються знаннями та вміннями, і будь-яке навчання дає максимальні результати.

Вченими виділено кілька етапів дозрівання мозку від 0 до 15 років (надалі розвиток мозку як такий вже не відбувається).

0–3 роки – розвиваються відділи мозку, які відповідають за пізнавальну, емоційну і фізичну активність.

3–7 років – формуються зони мовлення, слух, кінестетичне і зорове сприйняття. Розвивається емоційний інтелект і з'являються базові моральні цінності.

7–15 років – розвиваються зони мозку, які відповідають за усвідомлену психічну й логічну діяльність.

Вченими виділено період з 6 до 12 років, як ідеальний для навчання одночасної роботи двох півкуль мозку і передбачає паралельну роботу як логічного, так і образного мислення. Людський мозок має таку якість, як пластичність, тобто він змінюється під впливом навчання. Найбільш пластичний мозок до 12 років (у більшості випадків).

Розвиток дитячого мозку найкраще відбувається при розвитку пальців кисті руки. Доведено фахівцями багатьох країн, що рухові імпульси рук пов’язані з головним мозком і розвиток дрібної моторики позитивно впливає на формування мовлення, логіки, пам’яті, уваги і в цілому інтелекту. Майже у всіх системах навчання вдосконаленню дрібних рухів рук приділяється велика увага.

Серед багатьох методик, які пропонуються сьогодні для розвитку дітей, можна виділити ментальну арифметику. Ця програма дозволяє розвивати одночасну роботу двох півкуль мозку, використовуючи дрібну моторику. Методика навчання унікальна і дає високі результати в загальному розвитку дітей. Незважаючи на назву «Ментальна арифметика, діти не тільки вчаться феноменально здійснювати арифметичні операції, а й покращують концентрацію уваги, спостережливість, пам'ять, слух, швидкість реакцій. Це навчання стає базою для розвитку особистості в цілому.

У сучасному світі складно визначити, що найважливіше і найбільш потрібне саме для вашої дитини в певному віці. Слід враховувати особливості дитини, її інтереси та нахили, розуміти, розвитку в якому аспекті потребує малюк саме в цьому віковому періоді.

Автор: Володимир Федяй
Автор методики та засновник мережі центрів Смартум&Амакідс.
	Сиэтл
Виберіть місто