25 Сен 2017
Поділитися: 10
0

Принципові відмінності ментальної арифметики від методики Зайцева

На сьогодні існує безліч педагогічних методик, і батьки, для яких інтелектуальний розвиток власних дітей не є порожнім звуком, губляться перед різноманітністю систем і технологій навчання. Велика кількість пропозицій - це непогано, є імовірність зробити оптимальний вибір. Але з іншого боку, спочатку потрібно зрозуміти, як працює та чи інша методика. Система Нікітіних, метод Зайцева або Монтессорі - як в цьому всьому розібратися?

Педагогічних технік дійсно дуже багато, але нефахівцеві вивчати досконально кожну немає необхідності. Основні поняття щодо найбільш популярних систем навчання та їх порівняння з ментальною арифметикою ми даємо в наших статтях. Сьогодні мова піде про методику Зайцева та її відмінності від нашої системи.

Навчальні заняття для дітей

Що таке методика Зайцева

Відомий педагог Микола Зайцев створив власну навчальну систему для дітей 3-5 років, за якою малюки вчаться читати і розв’язувати математичні завдання. Дійсно, завдяки цій системі безліч малюків опанувало та засвоїло нові для себе навички абсолютно без примусу і звичного для школи зубріння.

Читання за системою Зайцева

Зайцев ввів таке поняття, як «склад», який являє собою пару: «голосний + приголосний», а також «приголосний із твердим знаком + приголосний із м'яким знаком», плюс одна окрема літера. Багато батьків знають про «зайцевські» кубики, на які нанесені склади.

В основі системи Зайцева лежить принцип: від простого до складного. І цей принцип узятий із самого життя, адже малюк, коли починає говорити, не промовляє цілі слова, а вимовляє окремі звуки або склади. Це й означає - іти від простого до складного.

Під час навчання діти працюють з окремими складами, вони співають їх або в такт ритмічно плескають в долоньки. Усі кубики «звучать» по-різному, завдяки чому діти швидко розуміють різницю і відмінності між голосними і приголосними складами, дзвінкими і м'якими приголосними. Н. Зайцев вивів 46 ознак, за якими його кубики розрізняються між собою. Наприклад, для дерев'яних кубиків характерний звук постукування, а для «золотих» - дзвінкий.

Математика за Зайцевим

Спочатку діти вчаться рахувати від 0 до 100. У цьому малюкам допомагає різнобарвна стрічка, на якій кружечками, квадратиками або спеціальною матрицею нанесені числа. Матриця наочно демонструє числа відносно 100. Наприклад, 65 - це 65 зафарбованих карток, а ще залишилися 35 карток не зафарбовані.

Наступний щабель після засвоєння азів складніший. Діти вчаться складати числа, віднімати, оперувати тризначними числами. Для цього використовують кубики під час  читання, а також спеціальні таблиці, ігрові набори.

Переваги методики Зайцева:

  • можуть навчатися діти молодших вікових груп 3-5 років;
  • ігрова форма навчання цікава маленьким дітям;
  • перші результати з'являються вже за кілька занять.

Ментальна арифметика як методика прокачування мозку

Заняття в нашому центрі передбачають комплексний всебічний розвиток дітей, підвищення їхніх інтелектуальних здібностей. Завдання ментальної арифметики полягає не в навчанні дитини швидкого рахунку. Її мета - навчити дитину максимально використовувати безмежні можливості свого головного мозку.

На перших заняттях наші учні працюють з абакус - спеціальними давньокитайськими рахівницями. Кольорові кісточки на рахівницях відповідають окремим цифрам. Арифметичні дії виконуються шляхом пересування кісточок. Під час цього процесу учні використовують зорову пам'ять, моторну, смислову, завдяки чому навички засвоюються досить швидко. Через кілька практичних занять діти вже не користуються абакус, а виконують математичні дії в розумі, швидкість цих розрахунків дивовижна - у захваті як у педагоги, так і  батьки.

Очікувані результати від навчання ментальної арифметики

  • Швидкість засвоєння нової інформації і швидкість рахунку значно підвищується.
  • Відбувається синхронізація роботи обох півкуль мозку.
  • Зміцнюється пам'ять, поліпшується концентрація уваги.
  • Підвищується ефективність навчання з різних дисциплін.
  • З'являється впевненість у своїх силах і підвищується самооцінка.

Ментальна арифметика feat математика Зайцева

Ментальна арифметика і система Зайцева ніяк не пов'язані між собою і являють собою різні методики навчання. Із загальних підходів можна визначити застосування ігрових методик, відсутність тиску на учнів, творчий підхід.

Із вищесказаного можна зробити наступні висновки: за системою Зайцева навчаються найменші. Малюкам простіше засвоювати математичні ази і читання за допомогою різнокольорових наочних посібників: кубиків, стрічок, таблиць. Ментальна арифметика є універсальною методикою для прокачування головного мозку і розвитку розумових здібностей. Швидкий рахунок - це тільки приємний «побічний ефект» від повноцінного використання потенціалу головного мозку.

Видатний вчений Н. Зайцев зробив неоціненний внесок у розвиток педагогіки. За допомогою його розробок діти швидко навчаються читання і рахунку, але цього мало для реалізації розумового потенціалу дітей. Запишіть дитину до нашого центру на заняття з ментальної арифметики, щоб повністю розкрити безмежні можливості мозку.


	Сиэтл
Виберіть місто