10 Апр 2017
Поділитися: 10
0

Ефективний розвиток математичних здібностей у молодших школярів: смартум ділиться досвідом

Автор: Володимир Федяй

Якщо ваша дитина любить малювати, співати, із задоволенням займається танцями або спортом, обожнює тварин і любить читати, а з математичними науками у неї не складається, то ця стаття для вас, шановні батьки. Навіщо займатися розвитком математичних здібностей у молодших дошкільнят, якщо до математики «душа не лежить»?

Відповідь досить проста. Якщо розглядати математику не як самоціль, а як інструмент розвитку розумових здібностей дитини, то можна побачити масу переваг у тому, що дитина буде вивчати математичні дисципліни.

Занятия в центре

Що дає розвиток математичних здібностей у молодших школярів

  1. По-перше, математика розвиває аналітичне та дедуктивне мислення, а також вчить прогнозуванню.
  2. По-друге, розвиває пам’ять, логічне мислення, вміння міркувати і робити висновки.
  3. По-третє, математика тренує інтелект, тому що математичні знання вчать дитину утримувати в голові складні абстрактні поняття, між якими потрібно вибудувати певний зв’язок і знаходити правильний результат або робити правильний висновок.

Саме тому не варто ігнорувати математичний розвиток молодших дошкільнят і школярів, оскільки він є базисом для повноцінного інтелектуального розвитку дитини, причому не тільки в галузі точних наук, а й гуманітарних.

Ментальна арифметика — допомога в математичному розвитку молодших дошкільнят і школярів

У центри ментальної арифметики Смартум приходять діти різного віку і з різними проблемами: у одних труднощі з концентрацією уваги, інші погано запам’ятовують вірші, у когось повністю відсутній інтерес до навчання, а хтось просто не може швидко рахувати. Через все це у дітей знижується самооцінка, зникає впевненість у собі,  повністю втрачається мотивація до навчання в школі.

Наші заняття починаються з вивчення абакусу і з найпростіших дій на ньому —складання/віднімання одноцифрових чисел. Здається просто? Не завжди. Особливо враховуючи, що у багатьох дітей не розвинута дрібна моторика. Діти навчаються правильному фізичному руху кісточок на спицях, а також запам’ятовують розташування них їх розташування. Одночасно (і в цьому відмінність методики Смартум від програм інших центрів ментальної арифметики) діти вчаться рахувати на уявному абакусі, уявляючи рух кісточок ментально.

Мальчик занимается

Завдяки онлайн-платформі, швидкість навчання зростає у декілька разів, програма ускладнюється з кожним заняттям, діти вчать рахунок з переходом через перегородку, потім двоцифрові, трицифрові і так далі.

За умови регулярності відвідування групових занять (вони проходять раз на тиждень) і щоденного домашнього тренування упрововж 15–30 хвилин, у центрах Смартум гарантують наступні результати: у 98 % випадків діти починають рахувати одноцифрові на уявному абакусі вже до кінця першого місяця навчання (при цьому швидкість появи цифр на екрані онлайн-платформи може становити 0,5 – 0,1 секунди), батьки відзначають поліпшення пам’яті і концентрації уваги у дітей.

Якщо Ви хочете дізнатися, як навчитися ментальної арифметики, приходьте до нас у Смартум на пробне заняття. Ми познайомимо Вас ближче з самою методикою, розповімо і покажемо на відео, яких результатів може досягти ваша дитина вже за 1 місяць занять, детально пояснимо, як проходять тренування в групі і що повинна робити дитина вдома, щоб поліпшити свої оцінки у школі.

Автор: Володимир Федяй
Автор методики та засновник мережі центрів Смартум&Амакідс.
	Сиэтл
Виберіть місто