07.03.2018
Поділитися: 1
  • Facebook
  • Telegram
2854

Вибір навчальних занять для дошкільнят

Вроджений потяг до отримання нових знань є у всіх дітей. Їм цікаво дізнаватися нове, робити відкриття, припущення, шукати їм підтвердження. Пізнавальні заняття - це і є розвиток. Дошкільний вік - сприятливий час експериментувати, братися за щось нове, досліджувати навколишній світ і розвивати власні здібності.

Часто батьки, сприймаючи дитину як обдарованого музиканта, художника, спортсмена, віддають її відразу в кілька гуртків і секцій. У результаті у дитини зовсім не залишається вільного часу, вона не в змозі засвоїти всі запропоновані знання і втрачає стимул до навчання.

Вдумливий підхід до вибору занять для розвитку дошкільнят гарантує збереження мотивації до отримання нових знань і навичок, ефективну підготовку до школи.

Що необхідно для вступу до першого класу

Сьогодні в більшості шкіл практикується тестування на готовність до початку навчання. Психологи й педагоги вважають, що дошкільник повинен:

  • мати початкові навички читання, усного рахунку;
  • бути підготовленим до писання ручкою, володіти розвиненою дрібною моторикою;
  • розуміти й виконувати вказівки вчителів;
  • уміти зосереджуватися на певній діяльності;
  • мати рівень логічного і творчого мислення, що дозволяє приймати самостійні рішення, орієнтуватися в нестандартних ситуаціях;
  • бути здатним успішно адаптуватися в новому дитячому колективі.

Для розвитку всього перерахованого не потрібно віддавати дитину на заняття з математики, логіки, писання, розвитку мови. Але серед безлічі програм з додаткової дошкільної освіти є унікальний курс – це ментальна арифметика.

Методика заснована на навчанні дітей швидкому усному рахунку з використанням абакус. Навички здійснення арифметичних дій усно - корисна, але не єдина мета курсу.

Програма навчання складається з двох етапів:

  • спочатку діти вчаться виконувати арифметичні дії на рахівницях, переміщаючи кісточки. При цьому вони задіюють пальці обох рук. У процесі тренувань рівномірно навантажуються обидві півкулі головного мозку, розвивається не тільки логіка, але також уява та інтуїція;
  • на другому етапі реальні рахівниці в руках замінюються ментальною картинкою в уяві. Різко зростає швидкість розумових процесів, збільшується обсяг пам'яті.

Після закінчення курсу ментальної арифметики діти 5-6 років уміють рахувати усно  швидше, ніж на калькуляторі. Вони легко концентрують увагу, виконують кілька завдань одночасно. І до першого класу дитина вже адекватно оцінює свої можливості, набуває впевненості у власних силах, вона готова до адаптації в колективі.

Обираючи навчальні заняття для дошкільнят, розгляньте навчання ментальної арифметики як один із варіантів. Методика успішно апробована та довела свою ефективність на практиці.