11.09.2018
Поділитися: 3
  • Facebook
  • Telegram
473

Взаємозв'язок ментальної арифметики та шкільної програми

Математика - один із суперечливих предметів шкільної програми. Деякі діти з легкістю засвоюють дії складання-множення, а інші страждають годинами над простим прикладом. Щоб допомогти дитині у навчанні, відповідальні батьки відводять її на курс «Ментальна арифметика». Деякі дорослі думають, що ця програма розрахована тільки на успішне опанування арифметики. Насправді ж завдяки цьому курсу школяр починає краще вчитися з усіх предметів.

Арифметика - це галузь математики,  яка навчає рахунку, числам та елементарним діям з ними. А ось ментальна арифметика - це трохи інше, особливе. Завдяки цій методиці дитина розвиває відразу роботу обох півкуль головного мозку. До того ж вона вчиться блискавично рахувати усно й обробляти великий обсяг різної інформації.

Існують відмінності між умовами прийому на курс ментальної арифметики і прийомом до школи. Учні першого класу повинні знати базові геометричні фігури, розрізняти поняття «більше» й «менше». А для ментальної арифметики достатньо вміти рахувати до 10 і в зворотному порядку. Тому цим  можна почати займатися вже з 5 років - і в майбутнього учня буде перевага перед однокласниками.

На заняттях з ментальної арифметики дитина не розв’язує математичні задачі. Вона робить вправи, які націлені на розвиток одночасної роботи обох півкуль мозку та на формування навичок швидкого рахунку.

Заняття з ментальної арифметики впливають на успішність дітей. Якщо дитина успішно досягає завдань цього курсу, то їй буде набагато легше вчитися в школі. До того ж, вона зможе без паперу й калькулятора швидко і правильно розв’язувати математичні приклади, так у неї ще й підвищується інтелект, розвиваються розумові здібності, що позитивно позначається на засвоєнні матеріалу шкільної програми.

За рахунок ментальної арифметики у дитини розвивається логічне мислення, уява, поліпшується пам'ять. Вона вчиться абстрагуватися від оточення, що дозволяє не втрачати час даремно. У малюка з'являється впевненість у собі і в своїх силах. Адже не кожна дитина може рахувати усно швидше за дорослих. Крім цього, коли у дитини з'являються успіхи, то відразу виникає мотивація працювати далі, ставати кращою, вчити більше.

Завдяки ментальній арифметиці дитина успішно опановує всі шкільні дисципліни. У неї стає більше шансів вирости інтелектуалом.