31.05.2018
Поділитися: 3
  • Facebook
  • Telegram
2618

Користь ментальної арифметики для дітей

Ніхто не замислюється про користь ранкових пробіжок, вважаючи очевидним, що ці заняття бадьорять, тримають м'язи в тонусі. А питання  щодо користі швидкого усного рахунку є предметом постійних дискусій. Нормою стало перевіряти на калькуляторі рахунок у ресторані, використовувати мобільний телефон для обчислення відсотків за  кредитом та ін.

Навички усного рахунку тренують мозок так само, як і силові навантаження - м'язи. Сьогодні модно і престижно демонструвати швидкі усні операції з числами. У тренді - школи з ментальної арифметики, у яких, крім інших корисних речей, вдосконалюється і ця навичка. Учні, які пройшли курс, не замислюючись, додають, множать, ділять усно дво-, тризначні числа. При цьому вони можуть займатися ще одним видом діяльності.

Програма з розвитку інтелектуальних здібностей

Навчатися ментальної арифметики запрошують дітей з п'яти років. Оптимальним вважається вік до дванадцяти років, хоча розроблені програми і для старших школярів.

Саме в цей період добре засвоюються основи всіх дисциплін. Частина вправ курсу спрямована на синхронний розвиток обох півкуль головного мозку, що також найбільш сприятливо і швидко відбувається у дітей 5-12 років.

Відгуки батьків про заняття свідчать, що після закінчення курсу поліпшується пам'ять, з'являється впевненість у собі, стимул до отримання нових знань. Учителі не заперечують користі авторської методики, але зазначають, що дітям, які швидко рахують усно, стає нудно на уроках у звичайній загальноосвітній школі. Це стосується не тільки математики, а й інших предметів.

Заняття з ментальної арифметики позитивно впливають на кілька аспектів дитячого розвитку.

Урахування чинника індивідуальності

Для гармонійного розвитку важливо дотримуватися балансу, стимулювати одночасно емоційну та інтелектуальну складові. До здібностей дитини батьки повинні поставитися з максимальною увагою. Віддавати дошкільника займатися ментальною арифметикою тільки тому, що це модно, не варто.

Програма корисна для всіх, але особливо підходить для непосидючих дітей з низькою концентрацією уваги. Останні дослідження продемонстрували, що вона допомагає соціалізації навіть дітей-аутистів.

Варто також враховувати важливість розвитку уяви. Ейнштейн говорив, що «уява - найважливіше знання, тому що воно охоплює весь світ». Кожне заняття - це новий етап розвитку правої півкулі, а отже, і творчих здібностей. Вам вирішувати, чи потрібно це саме вашій дитині.